18.5.12

And hope feels short in sight, Might be the only thing that wakes you by surprise


Päässä tosiaan naksahti ja mä menin ihan sekaisin Mikestä. Mikke on jotenkin aivan uskomattoman... En mä tiedä. Mulla oli tosi kiva olo Miken seurassa. Kaikki oli jotenkin tosi helppoa ja luontevaa. Kaikki tuntui tosi hyvältä. Me ei tunnettu juuri lainkaan, mutta silti oli helppo ottaa kiinni kädestä, jutella, suudella. Mikke on ihanan itsevarma, sitä on vaikea selittää. Se ei häpeile yhtään mitään, vaan esimerkiksi hengailee tyytyväisenä ilman vaatteita peittelemättä turhia. Niinkuin pitääkin. Mikke osaa ottaa tilanteen haltuun, eikä kysele turhia. Oijoi. 

Mä niin toivoin, että Mikke olisi lähettänyt mulle vaikka viestin. Mä siinä päivien kuluessa mietin, että olinko tosissaan tulkinnut sen niin väärin, kun ei siitä kuulunutkaan yhtään mitään. Mä sitten kyllästyin odottamaan ja lähetin sille itse viestin. Kysyin kuulumisia. Pari viestiä vaan vaihdettiin, ei sen kummempaa ja vähän kyllä ihmettelin. 

Seuraavana viikonloppuna rohkaistuin uudestaan ja kyselin, mitä se on tekemässä. Oli kuulemma kaupungissa ja sitten tuli se MUTTA. Olisihan se pitänyt arvata (vai olisko?). Mikke kertoi, että on kuulemma ollut jotain säätöä jonkun tytön kanssa ja kaikki oli kuulemma aika hämärää. Tulevaisuutta ei siis kannattanut miettiä. Ärsytti meinaan aika järjettömästi. Juttu jatkui kuitenkin niin, että Mikke totesi, että olisi silti kiva nähdä sinä iltana mua. Mietin kyllä hetken. Arvostin sitä, että Mikke kertoi, missä mennään (olisi tosin voinut kertoa sen jo paljon aiemmin). En kuitenkaan tajunnut, miksi oli mulle sitten (esittänyt? vai mitä se sitten oli?) niin kiinnostuneen oloinen ollut. 

Olisin niin halunnut ajatella, että mikä kusipää! Mutta kun ei se ollut. Sain ajatukseni jotenkin järjesteltyä ja ajattelin, että mennään nyt sitten vielä kerran pitämään hauskaa ja sitten annetaan olla ja jatketaan uusiin kuvioihin.

Mentiin taas Miken luo ja kaikki oli ihan yhtä ihanaa ja helppoa kuin ennenkin. Aamulla mun lähtiessä tuo sanoi taas, että nähdään. Niin, vai?

Olin kyllä aika ylpeä itsestäni, kun suunnitelman jatko-osuuskin onnistui kohtalaisen hyvin. Siis uusiin kuvioihin jatkaminen ja Miken unohtaminen. Ainakin hetkeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti