26.6.12

It's only a step away from passtimes, just so caught up inside

Hölmöö raportoida näitä "Hei, mä katselin jotain miestä!"-juttuja :-D Mutta kaikki mikä on edes miniaskel pois Koon suunnasta, on positiivista.

Ryan sattui taas samaan työvuoroon kuin mä. Tällä kerralla me oltiin ikävä kyllä ihan eri tehtävissä, enkä nähnyt sitä muuta kuin leimajonossa ja ruokiksella. Silloin kyllä otin kaiken ilon irti ja tuijottelin sitä niin paljon kuin kehtasin. Ja ihan hyvin kehtasin, se ei ees nostanut katsettaan lehdestä ja leimajonossakin tuijotti vaan eteensä. Höh

Yhtenä päivänä olin katselemassa kun kaverit pelaili jalkkista. Niillä oli pelaamassa yksi sellainen tyyppi, joka on varmasti ollut aiemminkin peleissä mukana, mutta johon en oo kiinnittänyt sen enempää huomiota. Se on ulkonäöllisesti jotenkin aika paljon entisen tyylinen. Eli siis, tykkään kyllä. Mutta tulee siitä tietty jotain exäviboja.

Anyways, mä sitä katselin siinä aina kun se tuli vaihtoon. Mä olin jutellut vaihdossa oleville kavereille niitä näitä ja tällekin tapaukselle heitin sitten jotain. Se kääntyi katsomaan mua ja mä katsoin sitä silmiin ja hymyilin. Se katsoi mua takaisin hetken liian pitkään. Aina kun tää tyyppi tuli vaihtoon, se heitti mulle jonkun kommentin ja katsoi silmiin.  Kun peli loppui tää tyyppi tuli mun viereeni vaihtaan vaatteita. Me siinä jotain vitsailtiin samalla, eikä mua kyllä yhtään haitannut katsella sitä siinä ilman paitaa. Vielä ennen lähtöä se katsoi mua silmiin. Taas hetken liian pitkään. Sillä oli nätit silmät.

No ne lähti ja mä lähdin. Kuinkas muutenkaan. Ehkä mä törmään siihen vielä jossain toisessa pelissä ja pääsen katseleen vähän lisää.

Ja sit muita juttuja. Jasu on sellainen tyyppi, jonka oon kanssa tuntenut varmaan lähes yhtä pitkään kuin Koon. En ehkä ihan, mutta ei paljon toisinkaan. Sellainen tyyppi, jonka kanssa ollaan aina tultu kyllä hyvin toimeen, mutta ei olla juurikaan edes juteltu. En oo siitä koskaan ajatellut mitenkään Sillä Tavalla. Se on kyllä mukava, mutta aika ujon oloinen. Se on mua muutaman vuoden vanhempi ja sillä on oma asunto ja vakityö ja ja ja.

No, kaikki alkoi ilmeisesti siitä, kun kommentoin sen jotain juttua facessa muutama viikko sitten. Se vastasi ja sen jälkeen laittoi kommenttia joihinkin mun päivityksiinkin, vaikka aiemmin ei ollut kommentoinut varmaan koskaan. No nyt sitten yhtenä päivänä se kirjoitti mulle viestin facessa. Me juteltiin vähän aikaa. Seuraavana päivänä sama juttu. Ja seuraavana. Kun lopeteltiin, Jasu pyysi mua ilmoittamaan, jos joskus liikun sielläpäin, niin voitaisiin nähdä.

Mitähän tästä ajattelisi? Se on mun käsitykseni mukaan hyvä mies. En tiedä mitään sen toiveista ja haaveista. En tiedä, onko se siis kiinnostunut, vai jutteliko ihan muuten vaan. Entäs mä? Ei mitään palavia tunteita. Ei mitään sellaista, kuin Koo, tai Arska tai Mikke. En tiedä. Mutta piristävää kyllä tollanen :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti